ESD Service - Partener pentru SMART TabbyBoo®

Cu bucurie va anuntam ca pentru clientii B.A.T. care au achitionat produse marca SMART TabbyBoo® (tablete, periute de dinti electrice, casti audio copii, mouse-uri), exista un parteneriat cu ESD Service, un beneficiu garantat si sigur.

Achizitionarea unei tablete SMART TabbyBoo® este o investitie importanta, de aceea trebuie sa apelati la un comerciant de incredere, care sa ofere garantie si post-garantie prin ESD Service.

Tinand cont de acestea Best Alternative Technologies va sprijina, prin partener ESD Service, cu urmatoarele:

– inlocuire display/touchsreen

– inlocuire acumulator sau up-grade acumulator

– inlocuire placa  de baza

– inlocuire butoane laterale, camera, difuzoare, alte piese modulare mici

– constatare defectiune (deviz tehnic de specialitate)

Achizitionarea unei tablete SMART TabbyBoo este o investitie importanta, de aceea trebuie sa apelati la un comerciant de incredere, care sa ofere garantie si postgarantie prin ESD Service la un pret foarte bun.

Cum procedezi pentru a repara tableta SMART TabbyBoo in garantie sau postgarantie?

1) SUNI IN CALL CENTER

Puteti suna la numarul +4 021 3266063 iar agentul ESD Service dedicat va raspunde oricarei solicitari.  De asemenea, poti transmite si un e-mail catre service@esd-rom.ro si acestia iti vor raspunde in 24 de ore sau cel mai simplu te programezi singur online aici https://esdservice.ro/programeaza-te-singur

2) PREGATESTI COLETUL

Pune în cutie o copie a facturii de achizitie şi obligatoriu un biletel pe care sa specifici numele tau, problema dispozitivului, un numar de telefon si adresa la care vrei sa iti returneze tableta reparata cei de la ESD Service. Ambalezi produsul defect în cutia originala sau in alta cutie pe care mai apoi te rugam sa o ambalezi intr-un orice alt ambalaj disponibil pentru a proteja coletul pe timpul transportului si pentru a ajunge in siguranta la ESD Service.

3) PREDAI COLETUL CURIERULUI TRIMIS DE ESD SERVICE

Curierul va ajunge la tine pentru a ridica coletul, gratuit (doar daca problema este strict legata de garantie) si ei vor aduce echipamentul defect la ESD SERVICE. Doar pentru produsele in garantia producatorului, serviciul de transport este gratuit!

Daca esti din Bucuresti poti merge direct sa predai coletul la adresa: Bd. Decebal nr.14, Bloc S6, Tronson I, Mezanin, Sector 3, Bucuresti

4) REPARAT

Odata ajuns la ESD SERVICE, vor introduce datele dispozitivului tau in sistem si il vor repara, in termen de maxim 15 zile.

In acest timp poti verifica online stadiul produsului tau in service, accesand link-ul https://esdservice.ro/verifica-reparatia.php rubrica VERIFICA STADIUL PRODUSULUI IN SERVICE.

5) RETURNAT

Odata finalizata reparatia, coletul va ajunge la tine prin curier rapid , la adresa specificata de tine. Vei fi contacta pentru a te informa despre livrarea produsului tau si pentru a valida impreuna cu tine datele necesare returnarii.

 

Atentie: daca este o problema de garantie nu platiti pentru reparatia tabletei SMART TabbyBoo, insa daca este o situatie de postgarantie platiti atat reparatia cat si transportul tur si retur catre ESD  Service.