Serviciul "Partener Service" pentru
SMART TabbyBoo®

Cu bucurie va anuntam ca pentru clientii BAT care au achitionat o tableta pentru copii SMART TabbyBoo®, exista serviciul Partener Service, un beneficiu garantat si sigur.

Pentru noi, Partener Service este ca o clinică medicală, unde îți poți ”vindeca” tableta.

După ce tableta este preluata (fizic și în sistemul informatic) spre „tratarea” defectului semnalat de posesor, urmeaza procesul Partner Service care este unul complex, implica verificarea tabletei cu cele mai noi și performante echipamente, aducerea acesteia la conformitate prin repararea sau inlocuirea pieselor care manifesta defect și actualizarea software-ului, conform specificațiilor primite de la producator.

Odată finalizat procesul de reparație, tableta ajunge în grija unei echipe de tehnicieni, care o re-testează pentru a se asigura ca funcționalitatea a fost restabilita. În acest fel ne asiguram ca fiecare produs trece prin aceasta testare și este verificat.

Achizitionarea unei tablete este o investitie importanta, de aceea trebuie sa apelati la un comerciant de incredere, care sa ofere garantie si postgarantie prin Partener Service la un pret foarte bun.

Tinand cont de acestea Best Alternative Technologies va sprijina, prin service-ul partener autorizat, cu urmatoarele:

  • inlocuire display/touchsreen
  • inlocuire acumulator sau up-grade acumulator
  • inlocuire placa  de baza
  • inlocuire butoane laterale, camera, difuzoare, alte piese modulare mici
  • constatare defectiune (deviz tehnic de specialitate)

 In cazul in care aveti o tableta SMART TabbyBoo® de ”vindecat” trimiteti un e-mail cu solicitarea dvs. catre adresa: contact@tabletecopii.ro sau sunati la numarul de telefon 0371717100 in intervalul 8-16 de luni pana vineri.

Cum procedezi pentru a repara tableta in garantie sau postgarantie ?

  1. Ne contactezi telefonic la numarul 0371717100  in intervalul 8-16 de luni pana vineri sau prin email la adresa contact@tabletecopii.ro iar un consultant dedicat va inregistra cererea ta pentru preluare tableta in service.
  2. Pui în cutie o copie după factură şi un biletel in care sa specifici numele tau, problema tabletei, un numar de telefon si adresa la care vrei sa iti returnam tableta reparata.
  3. Ambalezi produsul defect în cutia originala sau in alta cutie pe care mai apoi te rugam sa o ambalezi intr-un orice alt ambalaj disponibil pentru a proteja coletul pe timpul transportului si pentru a ajunge in siguranta la noi.
  4. Trimiti coletul catre Best Alternative Technologies la adresa str Libertatii nr 1OBIS comuna Gradistea, Judetul Ilfov cod postal 077110 fie prin posta romana sau prin curier rapid.
  5. Dupa ce coletul ajunge la sediul nostru , acesta este verificat si inregistrat iar mai apoi va pleca catre Partener Service
  6. Va contactam telefonic imediat ce tableta se intoarce din service pentru a va informa cu privire la returnarea ei.