Service Partener pentru SMART TabbyBoo®

Cu bucurie va anuntam ca pentru clientii B.A.T. care au achitionat produse marca SMART TabbyBoo® (tablete, periute de dinti electrice, casti audio copii, mouse-uri), exista un parteneriat cu Service Partener, un beneficiu garantat si sigur.

Achizitionarea unei tablete SMART TabbyBoo® este o investitie importanta, de aceea trebuie sa apelati la un comerciant de incredere, care sa ofere garantie si post-garantie prin Service Partener.

Tinand cont de acestea Best Alternative Technologies va sprijina, prin Service Partener, cu urmatoarele:

– inlocuire display/touchsreen

– inlocuire acumulator sau up-grade acumulator

– inlocuire placa  de baza

– inlocuire butoane laterale, camera, difuzoare, alte piese modulare mici

– constatare defectiune (deviz tehnic de specialitate)

Achizitionarea unei tablete SMART TabbyBoo este o investitie importanta, de aceea trebuie sa apelati la un comerciant de incredere, care sa ofere garantie si postgarantie  la un pret foarte bun.

Cum procedezi pentru a repara tableta SMART TabbyBoo in garantie sau postgarantie?

1) Ne contactati telefonic de luni pana vineri intre orele 8-16

Puteti suna la numarul 0371717100  si va vom  raspunde oricarei solicitari.  De asemenea,  ne puteti transmite si un e-mail catre contact@tabletecopii.ro  si va vom vor raspunde in cel mai scurt timp posibil.

2) PREGATESTI COLETUL

Pune în cutie o copie a facturii de achizitie şi obligatoriu un biletel pe care sa specifici numele tau, problema dispozitivului, un numar de telefon si adresa la care vrei sa iti returnam tableta reparata

 Ambalezi produsul defect în cutia originala sau in alta cutie pe care mai apoi te rugam sa o ambalezi intr-un orice alt ambalaj disponibil pentru a proteja coletul pe timpul transportului si pentru a ajunge in siguranta la noi.

3) REPARAT

Odata ajuns la Service Partener, vom introduce datele dispozitivului tau in sistem si il vom repara, in termen de maxim 15 zile.

4) RETURNAT

Odata finalizata reparatia, coletul va ajunge la tine prin curier rapid , la adresa specificata de tine. Vei fi contactat pentru a te informa despre livrarea produsului tau si pentru a valida impreuna cu tine datele necesare returnarii.

Atentie: daca este o problema de garantie nu platiti pentru reparatia tabletei SMART TabbyBoo, insa daca este o situatie de postgarantie platiti atat reparatia cat si transportul tur si retur catre Service Partener.

Orice situatie intampinati suntem aici sa va oferim tot suportul de care aveti nevoie!