Comanda

Pasii pentru a lansa o comanda sunt urmatorii:

  1. In momentul in care ati gasit produsul dorit, apasati butonul Adauga in cos. Imediat, produsul este adaugat in cosul de cumparaturi ce poate fi vazut in partea dreapta sus a paginii. De aici puteti modifica lista de cumparaturi.
  2. Finalizati comanda.
  3. Introduceti datele pentru facturare si livrare.

Ne rezervam dreptul de a schimba preturile de vanzare ale produselor prezentate, atunci cand consideram necesar.
Preturile afisate contin TVA.
Este posibil ca anumite produse sa nu fie disponibile, deoarece intre momentul plasarii comenzii si momentul acceptarii acesteia, stocul se poate modifica. Daca un produs comandat nu mai este pe stoc, veti fi anuntat in mail-ul de confirmare al comenzii.

Imediat dupa ce ati lansat comanda, veti primi un mail de confirmare primire a comenzii.

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

In cazul in care nu doriti sa comandati online, trimiteti-ne comanda dumneavoastra pe adresa de e-mail office@tabletecopii.ro.

Cum platesc?

Plata poate fi facuta prin:

  • ramburs

Ramburs
Comanda se achita la livrarea efectuata de catre agentul serviciului de curierat rapid.

Politica de returnare

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, “Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.” Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere/renuntare/returnare.   Art. 14, Alin. 3 din aceasi lege mai sus mentionata spune astfel: “Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultate din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.”   Best Alternative Technologies SRL  recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor cu care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta/protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate.   Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, “Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract” folosind procedura de retur: – pasul 1: Se completeaza formularul de retur – pasul 2: pasul 2: Se trimite produsul in atentia Departamentului Service. Returnarea se poate face direct la sediul Best Alternative Technologies SRL, prin cuierat.   In colet trebuie sa existe o copie de pe factura de achizitie sau cererea de retur (cererea de retur printata) pentru a putea identifica comanda de provenienta.   Best Alternative Technologies SRL va returnarea banii produsului doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala, in maxim 30 de zile de la receptionarea returului.